underbara lördag (L)

nu sitter jag här och har ruggit tråkigt och ont i tummen och de gör bara ondare och ondare varje gång jag tvingar den att trycka på mellanslag :( men man över lever ju ,sitter och lyssnar på musik och tänkte jag kunde berätta lite om igår ..

direkt när mobilens alarm ringde gick jag upp ur sängen och gjorde i ordning mig och sedan kom iväg till skolan 10 över 8. vi börjar 20 över på fredagar så va i tid och riktigt stolt för de. väl i klassrummet hade vi so, och kollade på film. efter lektioen hade vi no och jag och jennifer gick till biblioteket och printade ut minst 50 papper om universum, vi siktar på vg haha (;. sen hade vi no igen och då var det kemiprov som gällde och de gick toppen, svarade på alla frågor utom en så hoppas svaren är rätt nu också :). sen hade vi bamba, de blev potatisbullar så vi åt de och massa knäcke bröd och gick sedan ner till tobak för att köpa godis, och påväg tillbaka köpte vi en kyckling rulle att dela på. sen hade vi spanska, riktigt seg lektion, först läxförhör alla fuska och hjälpte varandra, sen upp i datasalen. efter det gympa och jag satt i omklädningsrummet hela timmen :). lite uttråkad men men . sen slutade vi vid kvart över tre så jag gick hem och fixade mig och sedan gick ner till dana och träffade mathilda hjärtat och vi åkte in till stan, där mötte vi linnea med så gick vi till safari och köpte löshår till mig :). sen stack vi hem och jag satte mig och åt och kollade på the grudge och var inne på datan tills halv 9. då gick jag ner till krokäng och träffade jennifer linn och kamilan, sen stack jennifer så jag linn och kamilan stack till bk och sen hem igen :). sen låg jag och pratade i telefon med amanda , och runt 12 somna jag och hon försökte väcka mig tills 1 då hon klicka mig hahah :).

idag vaknade jag runt 11 först, sen somna om till 12 då jag ringde manda och pratade med henne tills 1. sendess har jag bara ätit och nu sitter jag här framför datorn och degar, ska göra mig i ordning snart och tvinga manda att följa med och hyra massa filmer och sedan kolla på dom hemma hos henne med massa god mat, fyfan vä härligt de låter ! men men skriver antagligen mer senare, eller annars imorgon. ha de så bra sålänge,

puuss :*


vi innan nrj, typ en månad sen <3


tjejmiddagen, i typ maj <3


hahah, den kvällen asså ...


grillkväll utan grill, fyfan va kul vi hade <3


någon gång på sommarlovet, kul vare iaf <3

nu är jag hungrig dags att ringa manda !

Kommentarer
Postat av: amanda

underbara rosor :)

2008-10-05 @ 23:57:44
URL: http://amandaberggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0