jobbig dag idag !

vaknade och mådde skit idag, bestämde mig att jag inte skulle gå till skolan. men tildas hår fick mig att övertalas ;) hon har färgat de mörkbrunt och jag var tvungen att gå till skolan för att se det ! så drog mig snabbt upp ur sängen och skyndade mig iväg till skolan. kom i tid till matten och satt och jobbade hela lektionen, utan hjälp och inget fusk :D. jävligt stolt faktiskt (a). sen efter matten var det gympa och jag tänkte spela sjuk, eller aa spela o spela men ändå, men vi skulle bara gå promenad till golfen så alla gick och det blev rätt kul på vägen dit :). efter gympan var de svenska och vi fortsatte skriva på våra berättelser, sen bamba rätt trök satt i cafeet hela tiden. sen svenska igen och fortsatte skriva.. sen hade vi musik och jag lyssnade inte direkt vad han snackade om men tror de va musik historia iallafall. efter skolan gick jag hem, bråkade med mamma som vanligt, sen satte mig framför teven, sen bråkade lite med syster. sen tog ja en dusch och nu sitter jag här och skriver och ska snart fixa mitt hår. sen är det dags för läxor. både kemi och spanska tills imorgon så dags att börja. jag skriver nog lite mera senare efter pluggningen.

puuss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0