disneychannel in my heart ♥

Nu har jag ätit frukost farmför teven, duschat, suttit o glott teve och sedan lagat mat och nu sitter jag här mätt och belåten! :) Tänkte berätta om gårdagen, började runt 9 typ, mötte linn & tilda och vi hoppade på 16 där vi träffade emelie john och timmy efter några hållplatser hoppa negerdanne,david,kamilan,christian,eddie,nico och hassan på bussen och vi åkte hem till danne och drack o snacka.. haha sjuktkul! eddie gjorde sönder ett draperi och linn och jag försöker laga hahaha, linn har de på video så ska sno den och lägga upp så ska ni få se hur roligt de ser ut hahahha. Men men, nu ska jag hämta äpple juice och sedan lägga mig i sängen för mer tv. Vid 8 drar jag ut och träffar sandra. Skriver sen någon gång! Puss :*



drickan såg näästan ut såhär igår, samma färg men alla drack ur en flaska istället :) sen vare öl som gällde och man får ju inte glömma min och emelies drink, vodka och mjölk! usch asso haha ..
☻♥

Kommentarer
Postat av: Emelie.

Mjölk och vodka var tvärgott ! :O

2009-02-08 @ 16:39:49
URL: http://emeliiejansson.blogg.se/
Postat av: johanna

snygg blogg :)

2009-02-08 @ 21:14:13
URL: http://fotobyjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0