Godmorgon bloggen !

Eller borde jag kanske säga godeftermiddag? :) Jag orkade mig upp ur sängen för ungefär en timme sedan, kvällen igår blev lång den! Pratade med linn i telefon tills tre, samtidigt som jag kollade på grammy awards, vilket fortsatte hela natten, somnade vid 6 ungefär :) Men idag har jag inte gjort så mycket, ätit fattigariddare och glott lite tv, ska nu ringa mamma och tjata lite sen blir de ut en sväng hade jag tänkt mig. Ni får iallafall ha en forsatt bra dag så skriver jag igen lite senare.



jag är hungrig! bild från frankrike, ja vi behövde ju inte svälta direkt haha en halvkyckling var ☻


// mäända


Kommentarer
Postat av: Linn dokken :)

All night long prata vi (: asso shit hur ska detta gå engelska i 5 dagar, kommer ju vara bättre än dig när jag kommer hem :) tahaha sug på den (:

Men du får inte sakna min sångröst mitt i natten , " when you feel that your got it... " (med en hög stämma) vem kan inte låta bli och skratta liksom :)

Plus jag skriver detta på mobilen amanda !!! Jag är cool B-) höhö.

We will miss u , ha det göet i göteborg som man säger. Eller aa...

Just de sup inte för hårt på fredag nu :)

I love you long time all night and day long . (L)(L)

Nej är inte seriös kan bättre eng än så.... HIHI

2009-02-11 @ 01:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0