I feel it in my fingers, i feel it in my toes ☺

Har legat i sängen sen skolan slutade är helt död. Sov 3 timmar inatt och somnade i telefon förlåt (a). Har ätit macka och nu ska jag börja plugga på engelska provet som är imorgon. Typiskt mig att börja i sista minuten!

Skolan idag har varit okej, kom i tid iallafall och var på alla lektioner :) Fick även veta att jag ska tillbaka till rektorn på måndag så då slipper jag elevensval iallafall. Idag på fysiken så hade vi monika istället så vi fick ha musik, hahaha jag linn och jennifer fick sjunga. great! men kul som vanligt med er tjejor! ♥

Nu ska jag ta mig en cigg och börja pluggandet. Hörs senare sötnosar :*



miss it


förresten emeliehjärtat hur gick det idag?

// mäända


Kommentarer
Postat av: thaisson ♥

det gick bra, du får de imorgon.

godnatt gummsi, ses imon ♥

2009-02-17 @ 22:52:47
URL: http://emeliiejansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0