Jag mår inte bra..

Nej bra är de sista jag mår just nu. Tankarna flyger och far och min rygg dödar mig. Har en dålig känsla i kroppen och jag känner bara för att hamna i koma och vakna upp när allt är bra igen. Alla hjärtans dag imorgon och jag känner för att bara skita i de stanna hemma och inte ens gå utanför dörren. Får se hur det blir med den saken. Orkar faktiskt inte skriva mera nu ska försöka må bra, fråga mig inte hur fan jag ska lyckas men lyckas det ska jag!

Kom nyss hem från taco och filmkväll hos manda, orkar inte lägga upp bilderna nu så dem kommer någon annan dag.

bästavän tack för att du finns, och förlåt för detta.

// mäända

Kommentarer
Postat av: Sandra (v.

Gumman du ska visst vara med på alla hjärtans dag (L) det är ju liksom vår dag eller hur? alla dagar kan inte vara perfekta och det vet du om också. men vi klarar detta, för det har vi gjort förut så varför ska vi ge upp nu? jag finns här för dig varje dag vilken tid på dygnet som helst och det vet du om också! <3 jag tror på dig och vet att du kan lyckas om du bara vill! jag älskar dig bästavän (L)

2009-02-14 @ 00:57:08
URL: http://listentoyourheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0