long time no see .. ♥

jag har varit lite ,okej mycket off den här veckan. Men det har hänt för mycket saker på för lite tid så har inte vetat vad jag ska göra åt saken! :) skrev senast i måndags och på kvällen där så stack jag sandra och emelie in till stan och satt på burgerking och smälte choklad :) no life we know. sen följde vi emelie till eketrä där jag och sandra träffade mathilda och linnea ♥. sen i tisdags, ja va hände då? jo linn och mathildas sista dag i göteborg detta lov så det blev ner till bk och sitta o snacka och äta lite :) riktigt mys, efter det träffade jag sandra och vi åkte in till avenyn och köpte glass o rökte :) sen i onsdags, var jag hos tandläkarn, ucsh säger jag bara sen på kvällen med sandra HAHAHAHHAHAHAHAHAHAH !!!!!!!!!!!!!!. sen igår blev de alladin med emelie sandra och amanda, riktigt mys faktiskt sen träffade vi jennie och linnea på hållplatsen så tog sällskap med jennie hem, och sedan telefon med bästavännen ett tag .

Ja jag vet världens tråkigaste inlägg, men vafan måste få ur mig allt haha :) ikväll blire tacos o film med brudarna från igår, ska bli kul :) men nu vill inte jag skriva mer för ja har ont i mitt fimpmärke men skriver antagligen sen

puss och kram, skumbanan :)


imorgon ! ♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0