Lördagen den 7 februari 2009 ♥

Klockan är 11.26 och jag är vaken! Helt jävla otroligt, inte ens på vardagarna e jag ju uppe nu typ (a). Men iallafall, vaknade vid halv elva och låg kvar i sängen och smsade tills 11 :) Sen dess har jag käkat frukost gott gott, (hatar egentligen frukost vafan är det med mig?!), och nu tänkte jag sätta mig och kolla på greek. Inga som helst planer inför idag, kanske blir melodifestivalen senare men min förskylning har blivit värre så kanske blir en ensam lördagkväll framför teven :( . Nej men nu blev jag hungrig igen, ( manda goes fat ). Fast orkar inte göra mat så blir väl pizza senare :) Men herregud man skrattar ju åt min text lite så där konstigt som jag brukar skriva hahahha. :) Dålig dag idag! Men men men men men :D . Nej greek var det, skriver sen!

Puss :*



Bild på älskade emelie och jennie igår


// mäända

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack för igår hjärtat, och krya på dig ♥

2009-02-07 @ 13:00:15
URL: http://emeliiejansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0