Måndag igen!♥

Det blev inget uppdatering igår, hade för ont i ryggen för att vara inne på datan och när jag väl var inne hade jag ingenting att skriva om så förlåt för det!
Idag har det varit skola, trist som vanligt men gick hem en timme tidigare eftersom jag verkligen inte orkar elevensval. Sitter nu och är behövande av nicotin och ipren! Så langa hit en cigg och en ipren så gör du min dag helt klart!
Ska lägga mig i sängen och kolla lite tv nu och sedan blir det att äta lite. Ner och köpa cigg sen också ska köpa ett paket imorgon med men kan fan inte vänta, så två paket blir det! Men rätt tråkigt att läsa om mitt behov av nikotin kanske haha.
Skriver senare, puss..





♥♥♥♥♥♥♥

// mäända

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0