Plugg, plugg, plugg ! ♦

Borde egentligen sitta och plugga engelska men tror jag glömde böckerna i skolan, om dom inte ligger i min väska men jag orkar inte kolla. Har prov på onsdag och vet fan inte ens vilka sidor det är på.. Typiskt mig brukar aldrig plugga på engelska och brukar alltid få g så ska försöka plugga lite och se om jag höjer mig. Jag är sjukt sugen på gifflar också, vet inte varför men de jag tänker på om och om igen är att bita i den och känna hur saftig den är och ååh jag vill ha nu!!! Men har för mig att jag har bullar i frysen får gå och kolla det :) Men nu ska jag leta fram dem där bullarna och engelska böckerna och plugga framför the hills ♥. See you later darlings :*



GE MIG


// mäända



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0