puuusss

Jag sitter här i mitt varma täcke och äter pepparkakor, skulle egentligen till mormor nu men jag slapp! :) istället ska jag ha middag om exakt 40 minuter och jag sitter här i min korta tshirt, som jag nog köpte för typ5 årsedan så den räcker precis ner övernaveln inte längre :) occh mina adidas shorts och duntofflor :) vem orkar göra sig i ordning egenltigen! jag vet vad jag ska ha på mig idag men har börjat tveka och tänka att jag kansk borde ha på mig något rött ? för de e alla hjärtans dag men ja gillar inte rött ;) kanske lånar en kofta av mamma men annars blire tråkiga färger som vanligt :). så klack skor eller stövlar ( eller stövletter som mamma säger att de heter ) vad ska man ha? jag har paniiik. Ska iallafall träffa mina hjärtan idag och jag är taggad! förutom min rygg men det kommer bli en bra kväll/natt!


skriver sen, nu blire fiiix :)




/ Mäända

ps,. linn jag hatar att min mamma älskar dig!



Kommentarer
Postat av: linn dokken :)

I cant help it (a)

föresten jag kom o tänka på en sak nu när jag läste din blogg. Du skriver om mat all the time hahaha:-D o det gör mig hungrig det är inte bra amanda :) aja xx linn höhö.

2009-02-16 @ 22:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0