update från göteborg del 2 tillägnat linn&tilda ♥

Det är fortfarande sämsta vädret, haha:) händer inte så mycket här faktiskt. imorgon kan jag nog skriva mer som hänt för då har man ju vart upp på dem där molnen igen. men änsålänge händer de ju fan ingenting! emelie ska pierca tungan, eller aa vill. ( men det kommer hon nog aldrig våga, eller vad tror ni ;)? ). jag har bestämt min tatuering känn på den liksom :) och inget mer roligt för idag. ni drack vin och öl igår hörde jag ! småflickor då tänk om era mammor får reda på vad ni gör utanför sverige haha, okej inget mot vad ni gör i sverige, eller va säger du om vasa linn? ;) nej men ni får ha de såbra ni kommer hem imorgon! hela sverige ta beteckning igen they are back, * suck *. nej ja skoja kom hem nu nu nu!♥♥.



// mäända


Kommentarer
Postat av: emelie ♥

AMANDA ! vafan jag ringer, smsar och skriver på msn det går ju inte att få tag på dig männsiak !

Ring mig när du ser detta, det är viktigt!!

2009-02-14 @ 15:26:54
URL: http://emeliiejansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0