Fredag ♥

Har alldeles nyss orkat mig upp ur sängen. Var helt död imorse när väckarklockan ringde så skulle be mamma sjukanmäla mig när jag märkte att jag inte kunde prata för ja hade så ont! så väckte henne o visa henne min mobil där ja skrivit allt, hahah. Sen var de sängen som gällde igen. Gick upp runt två och åt lasange och halsen känns bättre nu men den dödar mig va fan :( . Ikväll blire kanske bio om halsen o huvudet tilllåter, och imorgon melodifestival (L). Men nu måste jag fixa mig iordning för måste in till stan och gå till min optiker för kunde inte avboka den tiden. jävla skit... :)
Köper väl med mig en semla hem också :)


Juste, under mitt blogguppehåll, så har de hänt rätt mycket, eller har det de? Haha, fest för en vecka sedan iaf, kan berätta genom bilder ;)




kvällen började med att sticka hem till sandra för fix. vi drack lite öl o cider o hade de kul haha :)



Sedan gick jag jennie, mathilda och linn ut till bussen för att åka in till drottningtorget/centralen för att åka limo ♥








Lite bilder från limon, kulvare ♥

Sedan har jag inga mer bilder men det kommer antagligen, men nu måste jag skynda mig faktiskt! Men men,
EMELIE JANSSON NÄR DU SER DETTA SMSA MIG BUMS !


// mäända

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag har smsat dig men du svarar ju inte ! :O

2009-02-06 @ 15:58:47
URL: http://emeliiejansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0