4 Januari

Godmorgon bloggen !

Eller jag kanske borde säga godmiddag? Men iaf :) vaknade runt halv ett och sen dess har jag inte gjort ett skit förutom att äta frukost. Just nu sitter jag och väntar på att amanda ska ringa mig om en sak.. Sen efter det ska jag iväg med mamma och handla lite mat tills imorgon :) Fyller ju år då, man kan ju säga att jag längtar liiite (a). Men nu ska jag försöka ta det lugnt och inte dampa över för hon inte ringer.. haha :) kan lägga ut lite bilder från nyår o berätta om den nu också när jag har tid och lust ;) ..

Nyår började då vid halv fem att jag och min familj och en till familj åkte ner till pumpgatan och tittade på raketerna. Där min mobil ringde i ett haha. Efter det körde mamma till coop för att köpa cigaretter så fick jag en cider haha, sen åkte vi till frölunda. När vi kom dit satt vi och pratade och drack välkomstdrinkar och åt saltapinnar. Efter ungefär en halvtimme så blev de mat. Africana som va asgod, fast jag åt ju inte så mycket i vilketfall som helst :) . Sen blev de lite mys och efter det stack jag :). Taxi hem till mig och hämta cidern och champangen, sen möta jennie och sandra och vi gick ner till dagis och mötte resten. Sen på bussen in drack vi lite cider som vi öppna med tänderna (?) haha.. Och där träffa vi även honom,


tildas kosmiska tvilling :). Sen efter de stack vi till drottningtorget, sen redbergsplatsen. sen domkyrkan :) får berätta mer sen för jag har bråttom :).:*

// määända

Kommentarer
Postat av: emelie

Underbar dag / natt haha! :D

2009-01-08 @ 17:12:20
URL: http://emeliiejansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0