Det är tisdag idag ! Visste ni det? Vanligtvis brukade ju tisdagar betyda tv kväll, men programmen går ju aldrig ! Hur besviken som helst :( För när har dessa premiär?

One tree hill (?)
Gossip girl (?)
Las vegas (?)
Desperete housewives (?)
Dirty sexy money (?)

Jajaja, tv är mitt liv jag vet! Tv och mat, kan inte bli bättre ju! Jaja får nöja mig med 90210 varje måndag klockan 8 :) Men nu gissa vad jag ska göra? Jo jag ska hämta något att äta och se på lasvegas reprisen! Hahaha. Skriver efter det ! :*


Hej alla barn nu blir det barnprogram titta nu här vad Fabror Frej tar fram: Två små plommon och en banan så har du fått dig ett könsorgan.En liten balle och så ska vi höra, vad man med en liten balle kan göra. Stick den i musen och knulleri knas, så har vi gjort oss ett barnkalas. :)


I know dålig humor (a)

// määända

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0