Godermorgning:)

Blogg.se eller rättare sagt publishme.se har cpat rejält för mig denna morgonen! Fast nu är det ju sen förmiddag och jag har ännu inte skrivit mitt första inlägg.. Tragiskt ;) Blev en sen natt igår, vid 3 var filmen slut, Systrar i jeans 2. Och då kunde jag inte somna. Men men, idag vaknade jag vid 12 iallafall, och har ätit frukost, morotsbröd med ost och ett glas mjölk om någon undrar :) . Och nu sitter jag och är sugen på chipsen från igår men nej det ska inte ätas, inte nu iallafall. Funderar på att göra mat. Mat mat mat enda jag tänker på? Svar ja .. :) Äta bör man annars dör man. Men men, planerna för denna lördag finns inte. Har ingen som helst aning om vad jag ska göra faktiskt. Hoppas på att det blir utgång ikväll men you'll never know :). Nej men jag är hungrig nu! Mat och film, sounds great! Skriver senare pussokram ♥



saknar dig ! <3

// mäända

Kommentarer
Postat av: Liindblom

Saknar dig med bästa vän (L)

2009-01-10 @ 14:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0