goodbye ♥

Hej hej bloggen

Jo jag har tänkt på en sak, jag har ett vääldigt tråkigt liv. Samma visa dag in och dag ut, skolan,hem och äta, ute med kompisar till sent, sen äta sen sova. Samma sak varenda dag. Dags för lite variation, haha lycka till amanda ! Men men, imorgon har jag planerat att gå till skolan på alla lektioner! Sedan till tandläkarn och beställa tid, sedan köpa smink och sedan runt åtta möta upp sandra i stan för att äta (L) Lite variation iaf (a) Men jag har faktiskt tänkt att stänga ner bloggen, har inte de där suget efter att få skriva längre, så dags att sluta med detta. Kommer skriva då och då när jag känner för det. Tills dess? Ta hand om er :*

Kommentarer
Postat av: Sandra (v.

du får iaf inte ta bort din blogg! (L) ily bästa vän

2009-01-20 @ 23:00:22
URL: http://listentoyourheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0