jahapop

Hemma från skolan. Usch jag mår verkligen inte bra, helt svag i hela kroppen och känns som jag ska svimma hela tiden! Skolan gick bra iaf, jobbade på lektionerna och sånt! Försöker ju skärpa mig så ska faktiskt göra det. För är trött på att få ig, efter ig och sedan en vecka innan sommarlovet komma på att jag inte kommer in någonstans såhär ska kämpas. Och även om jag inte lyckas höja mig så vet jag iallafall att jag gjort mitt bästa! Så vad händer nu? Jo det blir plugg & mat i en halvtimme, sen onetreehill sen blire plugg igen resten av kvällen! Kemi,Fysik,Svenska och So.. hur ska detta gå? Önska mig lycka till. Skriver säkert någongång när jag behöver paus! Puss och kram :*

Kommentarer
Postat av: Sandra (v.

du klarar det (L) det vet jag ! ÄLSKAR DIG

2009-01-14 @ 16:05:13
URL: http://listentoyourheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0