(L)

Nu är det måndag och jag har inte skrivit på hur länge som helst känns det som! Torsdags för att vara exakt. Det har inte hänt så mycket faktiskt. Var sjuk i fredags, lite tråkigt.. Sen lördags blev det upp tidigt och åka in till jensen gymnasium med linn tilda emelie bonnie och philip :) långt tråkigt... Sen in till stan och tilda köpte leggings, sen stå och vänta på bussen i 10000 år för demostrationen störde allt. Mötte dessan då också. Sen blev det hem och tröka tills 6 ungefär då jag mötte amanda och tilda och gick ner till krokäng och mötte linn dessan och bonnie så åkte vi in till pizzahut och mötte philip och sedan åt (L) gud va gott det var ;) sen blev det alladin och röka vattenpipa :) sen blev de ut med sandra sen hem :)(L) söndags hände inte mycket sov halvadagen, sen ut med sandra en stund..

Idag vaknade jag i tid! Men gick inte till skolan förrän andra lektionen, riktigt tråkigt i skolan men man överlever. Nu sitter jag här och hickar och ska göra mig spagetthi (L)(L)  Skriver sen :*






// mäända

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0