(L)


jag kanske inte duger i allt, men du vet att jag gör mitt bästa.
jag kanske inte är den perfekta vännen, men du vet att du är de för mig.
jag kanske inte är omtyckt av alla, men jag vet att jag är omtyckt av dig.
jag kanske inte är den vän du drömt om, men du är den vännen för mig.
jag kanske inte är den person som är ett bra umgänge, men du är bra för mig.
jag försöker finnas där, försöker att lyssna, och jag vet att jag lyckas bra,
förlåt om jag kan vara konstig ibland men jag vet att du förstår,
att jag inte alltid har de lätt, men jag försöker göra mitt liv till de bättre.
gumman du är min bästavän, och ingen kan ersätta din plats i från mitt hjärta.
jag ska finnas där dag som natt. för du är min bästavän & jag älskar dig!





Kommentarer
Postat av: Sandreew

du duger i allt!

du är den perfkta bästa vännen man kan tänka sig.

de som inte gillar dig har missat något.

har aldrig haft en bättre vän, allt man kan önska sig.

oavsett vilka du är med så är du alltid den bästa för mig.

du finns alltid och lyssanr alltid, oavsett vad hjärtat<3

oavsett hur du är så kommer jag alltid finnas för dig och hjälpa dig!

du är min bästa vän, du är mitt allt! jag älskar dig

2009-01-31 @ 21:12:47
URL: http://listentoyourheart.blogg.se/
Postat av: Emelie

Fixar designen någon annan dag haha, min pappa tar datorn nu (a) <3

2009-02-03 @ 19:12:03
URL: http://emeliiejansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0