school ! :(

Även om jag gick och la mig vid 10 igår så lyckades jag ändå sova över väckarklockan! Men 10 i 8 ringde mamma och väckte mig så jag kom faktiskt iväg till skolan idag, I tid också ! Tråkiga lektioner, tisdagarna är ju värst så är glad att man slipper dem resten av veckan! Fick lite särbehanlding på matten och fysiken så jag ska klara proven, och på kemin herregud vad jag ska kunna tills fredag! Men jag vet ju vad som inte kommer med så jag kommer vara bäääst höhö. Nu väntar jag på att min mat ska koka, och vad är de? Jo .. * trumvirrvel* JO VISST ÄR DE SPAGETTHI! Hahah. Gott ju!
Men jag skriver senare små puddningar. Ha de gott igelgot så länge:)

Puss ♥♥♥♥♥♥

ps. TACK EMELIE FÖR DU LÄRDE MIG DE DÄR alt +3 jag är ju liite efter (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0