tjolahopp

Mitt hår är ett skatbo, skulle inte bli förvånad om jag hitta en jävla fågel i mitt hår, fast hade blivit riktigt rädd då. Så fågel far o flyg! hahah. dålig humor jag veeet !. Sitter nu iaf och försöker planera kvällen. Det går inte så bra kan jag ju säga. Men iallafall, idag de har inte hänt mycket. Gjorde ASstor bubbla :) annars så har jag bara ätit typ, haha min syster tappa te på sin fot hon skrek det var kul. Skratta halvt ihjäl mig. Nej fyvad taskig jag är. Men nej de här va inte bra skrivet. Får skriva senare :* PUUUUSSSS

Kommentarer
Postat av: Lindblom<3

Hahah vem lärde dig göra bubblor då? joo världens bästa lindblom (; haha skoja bara! älskar dig (L)

2009-01-10 @ 19:28:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0