miss u.

Hejsan bloggen!

Riktigt länge sedan jag skrev känner jag, förrå året ju ;). Det har hänt mycket på den här tiden men jag orkar inte nämna allt. Nyår var de ju iallafall, den spenderades först i frölunda, sedan med brudarna (L) Dagen efter, igår då alltså spenderades i sängen ! haha (L) massa mat och teve, precis vad jag älskar (L) även STORbråk med bästavännen..
Idag vaknade jag vid 11.. Sen var jag på kalas hos mormor som fyllde 85, Congratz. Lite småkul, sen ut och prata ut med bästavän. Riktigt härligt att bara prata, lite skäll fick man ju och spänt var de ju ett tag men de löste ju sig sedan som tur är(L)

Men men, nytt år, ny manda, ny blogg !

Bye bye 2008, Hello 2009 :*

// mäända


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0