xoxo

Idag är det fredag och jag vaknade för en timma sedan. Suck, skolan började ju igår hur ska detta gå? Men men.. Mamma väckte mig och sa att jag slapp resten av dagen så nu sitter jag här och har precis ätit lite flingor och fantiserar om mat (a) är rätt tjock av mig om man tänker efter men food is my passion! hahah. Idag tjaa vad händer? När lilla ungen amanda slutat skolan ska hon följa med mig in till stan en snabbis för ja ska köpa byxor, sedan blir de hem och äta sen hem till någon och glo film hela kvällen. mys! Ska ringa sandra sen också får ju se när det blir ♥.

Jag har tänkt på en sak, ( ja jag vet jag tänker för mycket ). Men tänk om livet bara förendras på några sekunder, eller en blinkning. Alla dina vänner försvinner och du är ensam kvar. Vad skulle hända då? Och vad skulle du göra? Helt ensam kvar på jorden, du får allt gratis, mat, sprit, kläder. Men skulle det vara kul om man var ensam? Så vi säger att du får välja en person, bara en person som du får dela detta med. Hur skulle man kunna välja det? För egentligen alla har en som man tycker är liite bättre än alla andra, men är den bättre på allt? För när jag tänker på allt de som man skulle få de är olika personer jag väljer för varje sak! Så de är tur att inte detta händer för de hade varit ett riktigt riktigt svårt val.

Jääävlar vad suddigt de där låter.. Mina tankar liksom, som förra årets text och tanke, helt allvarlig typ, " Johan har svårt att berätta för sina vänner om hur han känner. Sen direkt efter " Faan vad jag är hungrig ". HAHA. Skrattar ju åt mig själv..

Nej men nu ska jag kolla lite gossip girl och vänta på att tiden ska gå.




haha kommer ihåg som om det var igår, sån sjuk kväll asso! <3

hahahahahahahha, finns inga ord!

inte för de här heller, så kul!

glömmer aldrig .

alla dagar där, myrorna ahahah!

what can i say? girls just wanna have fun ;)

ååh jag är sugen på glass märkte jag nu (a)

fyfan va kul vi hade den kvällen

hahahha

saknar något enormt

(L)

jävlar det gjorde ont.

trevlig helg bara klunka o svälj, vill du bara testa festa med dem bästa, men du kan bli sliten om du festar med eliten ;)

Nej nu vill jag ha kaka! Puss och kram skriver sen

// mäända

Kommentarer
Postat av: emelie

minnen föralltid!( L)

2009-01-09 @ 16:03:17
URL: http://emeliiejansson.blogg.se/
Postat av: emelie

Vi ska också in till stan? :) <3

2009-01-09 @ 16:04:30
URL: http://emeliiejansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0