~*~

Nu är jag tillbaka i datastolen efter en tur ner till bk. Det blev jag och linn och jag käka chickennuggets och fanta till det, och linn cheeseburgare med EXTRA ost och cola. tjockis ;) .Sen blev de coop en snabbis, sen hemmåt igen.





Jag saknar min bästavän. Så jävla spänt det är emellan oss nu va. För mycket bråk som vi bara ignorerat och fortsatt som vanligt som om ingenting har hänt, fast de nu bara har tagit oss längre och längre bort ifrån varandra. Vår vänskap är inte som den ska vara, när vi träffas så känns du så långt borta även om du bara är några centimenter ifrån mig. Jag vet inte vad som hänt och om de är någonting vi kan fixa, för det vet jag att vi båda vill. Men tyvärr vet jag inte om det går. Det känns som om det har hänt för mycket nu. Men vi har gått igenom så jävla mycket tillsammans, och jag skulle inte kunna överleva utan dig. För du är mina andetag. Du gör så att jag andas. Visst jag har andra vänner som jag älskar och jag hade väl överlevt med hjälp av dem, men de hade inte vart desamma. För det är dig jag ringer när jag mår skit, dig jag pratar med, dig jag träffar. Jag älskar dig & jag hoppas med hela mitt hjärta att vi löser det här nu och får tillbaka våran underbara vänskap, för den betyder allt för mig.


Men nu ska jag äta snart, så jag skriver säkert något smart efter det ;)  PUSS OCH KRAM

// mäända


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0